لوگو

نظرات درباره لیزر فرکشنال جای جوش

تاریخ انتشار:
نویسنده:eskandariadmin
دیدگاه0

من به تازگی چند جلسه لیزر فرکشنال برای درمان جای جوش‌هام انجام دادم و می‌خوام تجربیاتم رو باهاتون به اشتراک بذارم. از قبل خیلی درباره این روش شنیده بودم و وقتی تصمیم گرفتم که جای جوش‌های عمیق صورتم رو درمان کنم، این لیزر رو انتخاب کردم.

جلسات اول خیلی امیدوارم کرد، چون بعد از هر جلسه پوست صورتم روشن‌تر و صاف‌تر می‌شد. البته، انتظار نداشتم که همه چیز یک شبه تغییر کنه؛ نتایج به مرور زمان خودش رو نشون داد. بعد از هر جلسه، چند روزی صورتم قرمز و کمی حساس بود، ولی به مرور التهابش فروکش می‌کرد. یکی از مهم‌ترین نکات اینه که برای نتیجه بهتر باید صبور باشی، چون بهبودی تدریجی اتفاق می‌افته.

از نظر درد، می‌شه گفت که تحملش راحت بود. در حد یک سوزش ملایم حس می‌شه که با کرم بی‌حسی قبل از شروع درمان، خیلی از این حس کم می‌شه. بعد از هر جلسه باید مراقبت‌های پوستی رو جدی بگیری، مثل استفاده مداوم از ضدآفتاب و مرطوب‌کننده، چون پوست حساس‌تر می‌شه.

در نهایت، بعد از ۴ جلسه، جای جوش‌های عمیق صورتم خیلی بهتر شده. البته هنوز جای کمی ازشون باقی مونده، ولی نسبت به قبل خیلی راضی‌ترم. اگر دنبال بهبود جای جوش‌هات هستی و می‌تونی چند جلسه وقت بذاری، لیزر فرکشنال می‌تونه انتخاب خوبی باشه.

برای مطالعه بیشتر میتوانید به بهترین مرکز درمان جوش و اسکار در تهران مراجعه نمایید.

ادامه مطلب:

از بین بردن جای جوش و زخم در تهران

نظرات درباره لیزر فرکشنال جای جوش
نظرات درباره لیزر فرکشنال جای جوش

نظرات درباره درمان جای جوش با لیزر فرکشنال

برای رفع جای جوش‌های قدیمی روی صورتم، لیزر فرکشنال رو انتخاب کردم. قبل از شروع درمان، نظرات متفاوتی رو شنیده بودم و کمی شک داشتم، ولی بعد از مشورت با پزشکم و دیدن نتایج دیگران، تصمیم گرفتم انجامش بدم. حالا که چند جلسه پشت سر گذاشتم، می‌خوام تجربه‌ام رو با شما به اشتراک بذارم.

هر بار بعد از جلسه لیزر، صورتم کمی ملتهب و قرمز می‌شد، ولی این حالت به مرور و طی چند روز بهبود پیدا می‌کرد. چیزی که توجه من رو جلب کرد، این بود که جای جوش‌ها به‌تدریج کم‌رنگ‌تر و پوست یکنواخت‌تر می‌شد. بهبود نتایج در این روش زمان‌بره و باید به اون فرصت داد.

در مورد حس درد، برخلاف تصوراتم، خیلی ملایم‌تر بود. با استفاده از کرم‌های بی‌حسی قبل از درمان، حس سوزش خیلی کمتر می‌شه و لیزر تقریباً بدون اذیت خاصی انجام می‌شه. یکی از نکات مهم، مراقبت‌های بعد از لیزر هست، مثل استفاده منظم از ضدآفتاب و پرهیز از آفتاب مستقیم.

الان که چند جلسه لیزر رو انجام دادم، متوجه تغییرات مثبت روی پوستم شدم. جای جوش‌ها محو شده و پوست صاف‌تر و روشن‌تر به نظر می‌رسه. البته هنوز به جلسات بیشتری نیاز دارم، اما تا اینجا از نتیجه راضی‌ام. اگه دنبال روشی هستید که به مرور جای جوش‌هاتون رو کم کنه و حوصله داشته باشید، لیزر فرکشنال می‌تونه انتخاب خوبی باشه.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به بهترین مرکز درمان جوش و اسکار در شهرک غرب مراجعه نمایید.

ادامه مطلب:

از بین بردن جای جوش و زخم در شهرک غرب

نظرات درباره درمان جای جوش با لیزر فرکشنال
نظرات درباره درمان جای جوش با لیزر فرکشنال

نظرات درباره هزینه و قیمت لیزر فرکشنال co2

برای درمان جای جوش‌ها، من لیزر فرکشنال CO2 رو انتخاب کردم و می‌خوام تجربیاتم رو در مورد هزینه و قیمت این درمان به اشتراک بذارم. قبل از شروع، به من گفتند که این روش هزینه نسبتا بالایی داره، و بعد از چند جلسه، این موضوع رو به خوبی درک کردم.

هزینه هر جلسه لیزر فرکشنال کمی بالا بود و با توجه به اینکه چند جلسه نیاز هست، در مجموع مبلغی که باید پرداخت می‌شد، نسبتاً زیاد بود. با این حال، بعد از دیدن نتایج و تغییرات مثبت در پوست، متوجه شدم که این هزینه‌ها به خاطر تاثیرگذاری و کیفیت درمان، منطقی به نظر می‌رسه.

اگر بخواهید این روش رو با درمان‌های دیگه مقایسه کنید، مثل کرم‌های درمانی یا درمان‌های سطحی، هزینه لیزر فرکشنال CO2 بالاتر است. اما با توجه به نتایج بهتری که به همراه داره، این هزینه به نظر من ارزشش رو داره.

همچنین باید در نظر داشته باشید که هزینه‌های جانبی مثل محصولات مراقبتی و مراقبت‌های بعد از درمان هم باید محاسبه بشه. به طور کلی، اگر به دنبال درمانی مؤثر و با کیفیت برای جای جوش‌ها هستید و مشکلی با پرداخت هزینه‌های آن ندارید، لیزر فرکشنال CO2 می‌تونه انتخاب مناسبی باشه.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید به بهترین مرکز درمان جوش و اسکار در سعادت آباد مراجعه کنید.

ادامه مطلب:

از بین بردن جای جوش و زخم در سعادت اباد

نظرات درباره هزینه و قیمت لیزر فرکشنال co2

نظرات درباره هزینه و قیمت لیزر فرکشنال co2

بیشتر بخوانید:

بهترین مرکز درمان جوش و اسکار در غرب تهران

نظرات درباره تعداد جلسات رفع جای جوش با لیزر co2 فرکشنال

برای رفع جای جوش‌ها، من چند جلسه لیزر CO2 فرکشنال رو تجربه کردم و می‌خوام نظراتم رو درباره تعداد جلسات لازم به اشتراک بذارم. قبل از شروع درمان، دکتر به من گفته بود که تعداد جلسات مورد نیاز ممکنه بسته به شدت مشکل و نوع پوست متفاوت باشه.

در تجربه من، تعداد جلسات تعیین شده برای بهبود جای جوش‌ها بیشتر از چیزی بود که فکر می‌کردم. هر جلسه حدوداً دو هفته تا یک ماه فاصله داشت و بعد از هر جلسه به مدت چند روز پوست کمی قرمز و حساس بود. هر بار که به کلینیک می‌رفتم، پیشرفت‌هایی رو مشاهده می‌کردم و متوجه می‌شدم که جای جوش‌ها به تدریج کمتر و سطح پوست یکنواخت‌تر می‌شود.

با اینکه روند بهبودی به مرور زمان پیشرفت می‌کرد و نتایج قابل توجهی داشت، ولی باید بگم که نیاز به صبر و پشتکار داشت. بعد از هر جلسه، تغییرات جزیی دیده می‌شد و برای رسیدن به نتیجه نهایی، نیاز بود که حدوداً ۴ تا ۶ جلسه درمان انجام بدم.

در نهایت، تعداد جلسات برای من نتیجه رضایت‌بخشی داشت و جای جوش‌ها به‌طور چشمگیری بهبود پیدا کرد. اگر شما هم قصد دارید لیزر CO2 فرکشنال رو امتحان کنید، باید آماده باشید که چند جلسه وقت بذارید تا به نتیجه دلخواه برسید. این روش نیاز به صبر و استمرار داره، اما با رعایت توصیه‌های پزشک و انجام کامل جلسات، بهبود قابل توجهی خواهید دید.

مطالب مرتبط:

تزریق ژل در جای جوش

سوالات متداول از نظرات درباره لیزر فرکشنال جای جوش

  • آیا لیزر فرکشنال واقعاً برای جای جوش موثره؟

    • بله، برای من موثر بوده. بعد از چند جلسه، جای جوش‌هام خیلی کم‌رنگ‌تر شدن. البته برای دیدن نتایج کامل باید صبور باشی، چون به مرور زمان بهتر می‌شه.
  • برای دیدن نتیجه کامل چند جلسه لیزر فرکشنال لازمه؟

    • من خودم ۴ جلسه رفتم و دکترم گفت شاید به ۶ جلسه نیاز باشه. بستگی به عمق جای جوش‌ها داره. هر چقدر عمقشون بیشتر باشه، به جلسات بیشتری نیاز داری.
  • هزینه لیزر فرکشنال چقدر می‌شه و آیا به صرفه هست؟

    • قیمت هر جلسه بسته به کلینیک متفاوته، من فکر می‌کنم اگه دنبال نتیجه واقعی هستی، ارزشش رو داره. هزینه‌ش نسبت به بهبودی که می‌بینی منطقی به نظر می‌رسه.
  • بعد از هر جلسه لیزر چه علائمی داشتی؟

    • بعد از هر جلسه صورتم قرمز و کمی ملتهب می‌شد، ولی طی چند روز آروم می‌شد. به نظرم دردش خیلی کمتر از چیزی بود که انتظار داشتم و با کمی مراقبت، راحت کنترل می‌شه.
  • آیا بعد از لیزر فرکشنال باید از پوستت مراقبت خاصی بکنی؟

    • بله، حتماً باید ضدآفتاب بزنی و پوستت رو مرطوب نگه داری. دکترم توصیه کرد که تا چند روز از محصولات ملایم استفاده کنم و خیلی در معرض آفتاب قرار نگیرم. این مراقبت‌ها به بهتر شدن و تسریع روند بهبود کمک زیادی می‌کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *