لوگو

نظرات درباره پی آر پی , آیا prp خوبه ؟

تاریخ انتشار:
نویسنده:eskandariadmin
دیدگاه0

من چند ماه پیش برای درمان ریزش مو تصمیم گرفتم پی آر پی (PRP) انجام بدم. اوایل شک داشتم که آیا واقعاً تأثیری داره یا نه، ولی وقتی تحقیق کردم و دیدم خیلی‌ها ازش نتیجه گرفتن، تصمیم گرفتم امتحانش کنم.

جلسه اول کمی درد داشت، ولی قابل تحمل بود. بعد از چند هفته دیدم موهام کم‌کم ضخیم‌تر می‌شه و رشدش هم بهتر شده. البته انتظار نداشتم معجزه بشه، ولی وقتی تغییرات رو دیدم، واقعاً خوشحال شدم. حتی دوستانم هم متوجه تغییرات شدن و ازم پرسیدن چی کار کردم.

البته باید بگم که پی آر پی یک شبه نتیجه نمی‌ده. من سه جلسه پشت سر هم رفتم و بعد از دو ماه بهبود رو دیدم. چیزی که برام جالب بود اینه که موهام نه تنها کمتر ریزش داشت، بلکه درخشندگی و حالتش هم بهتر شده.

در کل، اگر کسی به دنبال روشی طبیعی و بدون عوارض جانبی برای تقویت موهاش هست، پی آر پی گزینه خیلی خوبی می‌تونه باشه. البته انتخاب پزشک و کلینیک هم خیلی مهمه.

برای مطالعه بیشتر میتوانید به پی آر پی سعادت آباد مراجعه نمایید.

مطالب بیشتر:

پی آر پی مو غرب تهران

بیشتر بخوانید:

تفاوت پی آر پی با مزوتراپی

نظرات درباره پی آر پی صورت
نظرات درباره پی آر پی صورت

نظرات درباره پی آر پی صورت

چند ماه پیش برای جوان‌سازی پوست صورتم پی آر پی (PRP) انجام دادم. راستش اولش تردید داشتم، چون شنیده بودم این روش خیلی نتیجه می‌ده، ولی از طرف دیگه فکر می‌کردم شاید اغراق باشه. اما وقتی از چند نفر که قبلاً انجام داده بودن پرسیدم، تصمیم گرفتم خودم هم امتحان کنم.

جلسه اول کمی استرس داشتم، ولی پروسه کار نسبتاً راحت و سریع بود. متخصص با دقت خونم رو گرفت و بعد از فرآیند آماده‌سازی، پلاسمای غنی شده رو به صورتم تزریق کرد. کمی قرمزی و تورم داشتم، ولی بعد از یکی دو روز همه چیز عادی شد.

اون چیزی که منو خیلی خوشحال کرد، تغییرات پوست بعد از چند هفته بود. خطوط ریز صورتم نرم‌تر شده بودن و پوستم شفاف‌تر و شاداب‌تر به نظر می‌رسید. اطرافیانم هم متوجه شدن و گفتن که صورتم جوان‌تر و سرحال‌تر شده. البته این تغییرات تدریجی بود و هرچی زمان می‌گذشت، نتیجه‌ها بیشتر نمایان می‌شد.

یکی از نکات مثبت پی آر پی برای من این بود که از هیچ ماده شیمیایی استفاده نمی‌شه و کاملاً طبیعی و از خون خودم استفاده می‌شه. اگر به دنبال یک روش طبیعی و مؤثر برای جوان‌سازی پوست هستید، به نظرم پی آر پی می‌تونه انتخاب خیلی خوبی باشه. البته، حتماً باید پزشک و کلینیک معتبر رو انتخاب کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به پی آر پی شهرک غرب مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید:

پی آر پی منطقه 2

مطالب مرتبط:

پی آر پی صورت چیست؟

نظرات درباره پی آر پی مو
نظرات درباره پی آر پی مو

نظرات درباره پی آر پی مو

چند ماه پیش تصمیم گرفتم برای درمان ریزش موهام پی آر پی مو (PRP) انجام بدم. موهای من به مرور زمان نازک شده بود و کم‌پشت‌تر به نظر می‌رسید. بعد از کلی تحقیق و مشورت با متخصص‌ها، تصمیم گرفتم این روش رو امتحان کنم.

جلسه اول حس عجیبی داشت، چون تجربه جدیدی بود. خود پروسه زیاد طول نکشید؛ خون گرفتن و آماده‌سازی پلاسمای غنی از پلاکت و بعد تزریقش به پوست سر. کمی سوزش و حساسیت داشتم، ولی کاملاً قابل تحمل بود.

تغییرات رو از حدود هفته سوم شروع کردم ببینم. اولش موهام کمتر می‌ریخت و بعد کم‌کم حس کردم موهای جدید دارن رشد می‌کنن. نکته جالب این بود که موهای قبلی هم ضخیم‌تر شدن و حالت بهتری پیدا کردن. بعد از دو ماه، وقتی به آینه نگاه می‌کردم، تفاوت کاملاً محسوس بود. حتی دوستانم هم می‌پرسیدن چی کار کردم که موهام پرتر شده.

یکی از بهترین چیزهایی که در مورد پی آر پی دوست داشتم اینه که یه روش طبیعی و بدون مواد شیمیاییه. حس خوبی دارم که نتیجه‌اش از خود بدنم میاد. به نظرم پی آر پی برای کسایی که ریزش مو دارن یا موهاشون ضعیف شده، یه گزینه عالیه، البته به شرطی که صبور باشن و دوره درمان رو کامل طی کنن.

مطالب مرتبط:

تجربه من در مورد پی آر پی مو

ادامه مطلب:

بعد از کاشت مو چه زمانی پی آر پی انجام گردد؟

نظرات درباره پی آر پی زانو
نظرات درباره پی آر پی زانو

مطالب بیشتر:

پی آر پی زیر چشم

نظرات درباره پی آر پی زانو

چند ماه پیش، بعد از اینکه درد زانوم دیگه داشت زندگی روزمره‌ام رو مختل می‌کرد، به توصیه پزشکم تصمیم گرفتم روش پی آر پی (PRP) رو امتحان کنم. زانوم همیشه بعد از پیاده‌روی طولانی یا حتی نشستن طولانی‌مدت اذیت می‌شد و دیگه روش‌های معمولی مثل مسکن یا فیزیوتراپی اثر زیادی نداشت.

روند انجامش ساده‌تر از چیزی بود که فکر می‌کردم. اول خونم رو گرفتن، بعدش پلاکت‌های غنی شده رو به زانوم تزریق کردن. بلافاصله بعد از تزریق کمی درد و سوزش داشتم، ولی بعد از چند روز، این علائم کاهش پیدا کرد. اون چیزی که برام جالب بود، این بود که نتیجه به مرور و به‌تدریج خودش رو نشون داد.

تقریباً بعد از یک ماه، حس کردم زانوم کمتر درد می‌کنه و می‌تونم راحت‌تر حرکت کنم. قبلاً هر وقت از پله‌ها بالا می‌رفتم، حس سنگینی و درد شدیدی داشتم، ولی الان خیلی راحت‌تر شدم. چیزی که بیشتر خوشحالم کرد اینه که می‌تونم دوباره به فعالیت‌هایی که قبلاً ازشون لذت می‌بردم، برگردم بدون اینکه نگران درد باشم.

برای من، یکی از بهترین جنبه‌های پی آر پی این بود که درمان به صورت طبیعی و بدون نیاز به دارو یا جراحی انجام شد. اگر کسی مثل من به دنبال یه راه مطمئن و کم‌خطر برای بهبود درد مفصل‌هاشه، قطعاً پیشنهاد می‌کنم که پی آر پی رو امتحان کنه. مهمه که این پروسه رو با صبر طی کنید و انتظار نتایج فوری نداشته باشید، ولی اگر بهش زمان بدید، نتیجه خوبی می‌گیرید.

سوالات متداول از نظرات درباره پی آر پی

1. نتایج پی آر پی صورت چه زمانی قابل مشاهده است؟

بعد از انجام پی آر پی صورت، معمولاً بین 3 تا 6 هفته طول می‌کشه تا تغییرات اولیه خودش رو نشون بده. به مرور زمان، پوست شاداب‌تر، صاف‌تر و روشن‌تر می‌شه. برای دستیابی به نتیجه کامل، معمولاً چند جلسه درمانی با فواصل زمانی مشخص پیشنهاد می‌شه.

2. آیا پی آر پی مو به بهبود ریزش مو و رشد دوباره کمک می‌کنه؟

بله، پی آر پی مو به تحریک رشد مو و کاهش ریزش کمک می‌کنه. با تقویت ریشه‌ها و افزایش تغذیه فولیکول‌ها، موها کم‌کم ضخیم‌تر و پرتر می‌شن. البته، این تغییرات به مرور و با تکرار جلسات نمایان می‌شن و نیاز به صبر و تداوم داره.

3. پی آر پی زانو چه نقشی در کاهش درد و بهبود عملکرد داره؟

پی آر پی زانو به کاهش درد و التهاب ناشی از آسیب‌های مفصلی یا آرتروز کمک می‌کنه. این روش با بازسازی بافت‌های آسیب‌دیده، بهبود حرکت و کاهش سفتی زانو رو به همراه داره. افرادی که از دردهای مزمن رنج می‌برن، می‌تونن از این روش به عنوان جایگزینی غیرتهاجمی و طبیعی بهره ببرن.

4. عوارض جانبی پی آر پی صورت چیه و آیا خطری داره؟

پی آر پی صورت به دلیل استفاده از پلاسمای خون خود فرد، عوارض جانبی خاصی نداره. از اونجایی که هیچ ماده خارجی وارد بدن نمی‌شه، خطر واکنش‌های حساسیتی بسیار کم هست.

5. برای مشاهده نتیجه کامل پی آر پی مو یا زانو چند جلسه لازمه؟

تعداد جلسات به شرایط فرد و شدت مشکل بستگی داره. برای پی آر پی مو، معمولاً 3 تا 4 جلسه با فاصله زمانی یک ماه توصیه می‌شه، اما ممکنه برخی افراد به تعداد جلسات بیشتری نیاز داشته باشن. برای درمان زانو، معمولاً 2 تا 3 جلسه اولیه انجام می‌شه و در صورت نیاز، جلسات بیشتری برنامه‌ریزی می‌شه تا بهترین نتیجه حاصل بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *